Thailand - Koh Lipe

da ska vi se..

efter ett par harda dagar pa Phi Phi har vi nu kommit till Koh Lipe for lite rehab... har sovit som stockar hela natterna och halva dagarna.. kan tro att de va valbehovligt!! vi bor pa samma stalle som Lotti o jag gjorde for 2 ar sedan och det ar helt okej! sanden ar som potatismjol och havet ar hur klart som hellst = paradiset:)
lar nog stanna har dom sista dagarna vi har i thailand for pa fredag aker vi vidare mot Malaysia och nya upplevelser..

en lite mindre trevlig upplevelse fick jag nar ja vaknade i torsdags morse.. satt o snackade med ett par pa stranden typ halva natten innan och visst kande jag att de fanns lite mygg.. men jag hade inte raknat med att ha si sadar typ 213 (!!!!) myggbett pa benen efter de... o ska jag namna att dom kliade.. som SATAN!!!!! o inte blir det battre av att ja ar hyfsat allergist mot myggbett reda innan... sa efter 1 1/2 dag sa trottnade Sofia pa mitt gnall o kliande sa da gick vi till ett apotek.. dom trodde mig knapt nar ja sa att de va myggbett.. dom trodde typ att ja skadat mig pa koraller i havet eller natt, de sag inte fint ut!! men ja gick nagra tabletter o jag har dromt skit skumma drommar varje natt efter de sa natt kul at de nog i dom:)


puss o kram / Linda

(o bara for att ja skrivit o forklarat om bette sa ser de inte sa illa ut pa bilden.. MEN DET VA ILLA!!!)


Sofia  linda  lindas myggbett 



Kommentarer
Postat av: Anne

AJAJAJ. Tur att Sofia är med så du kom in på ett apotek!!I Sverige är det snö och fint.Härligt att läsa om er!!KRAMAR

2012-02-01 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0