Thailand - Koh Lipe del 2

Hejhopp!

Idag ar det sista dagen i Thailand. Kanns faktiskt ganska sorgligt att lamna det har om jag ska vara arlig. Har verkligen trivts skitbra i Thailand! Klimatet, oarna, maten you name it! Kommer definitivt aka tillbaka hit igen. Ni som inte varit har - AK! Ni blir inte besvikna :)

Som sagt, sista kvallen har pa Koh Lipe. Har varit har den sista veckan och bara slappat och kakat gott ungefar. Superskont! Imorgon far vi vidare mot Langkawi, Malaysia. Blir spannande!
Ikvall var vi och fick oljemassage. Och det var verkligen skont och behovligt! Kostade 300 baht for en timma (ca 75 kr). Jag och Linda lag bredvid varandra och plotsligt sa hon (vi lag just da pa mage): "Sofia, hon drog ner mina trosor!" Jag var saklart tvungen att ta en titt och fick till min forvaning se Lindas vita rumpa upp i vadret! Darefter kunde jag inte sluta skratta!!! Jag skrattade sa det gjorde riktigt ont i magen, och ni vet nar man inte FAR skratta och MASTE?! Mmm, precis sa var det! Sa jag fick mina anfall ibland nar jag sag Lindas osolade rumpa framfor mig! HAHAHA! Ja jesus.
Efterat gick vi och at thaimat pa ett stalle som vi tycker ar jattebra. Da berattade Linda att aven hennes brost hae fatt sig en omgang av oljemassagen. Thailandskan som masserade henne hade bokstavligen talat slitit av Lindas bh och borjat knada. Och dar trodde aven Linda att hon skulle do av skratt! TUR att hon inte sa till mig nar vi var dar, da hade jag nog kissat ner mig!!!


Harom kvallen, nar vi satt och kakade, sag vi en man i 35-40 ars aldern som vi kande igen nagonstans ifran. Sen kom vi pa att han maste vara en svensk skadespelare, men vi kom inte pa var vi hade sett honom! I alla fall, skulle jag ga pa toa pa restaurangen innan vi skulle ga, och gissa vem som var efter i kon? Jo, han! Sa jag tankte att jag maste fraga. "Ursakta, men ar inte du en svensk skadespelare?"
Han svarade: "Jo, det stammer bra det!"
"Jag visste det! Men vad har man sett dig i?"
"Tja, lite allt mojligt. Johan Falk-filmerna, Skeppsholmen pa SVT och Skilda varldar bl. a."
"Ja, just det! Vad roligt. Eh... Ja, men ha det sa bra da. Hejda!"

Haha, lite lustigt. Han verkade vara sjalv ocksa, sa jag troooor att han ville att vi skulle ta en ol med honom sen men det blev inte sa :) Googlade hans namn igar och han heter Henrik Norlen. Susanna, du maste kanna igen honom fran Skilda Varldar?!?

Nu ska vi snart ga strandpromenaden tillbaka till var lilla bungalow, och sen ska vi sova :) Imorgon ska vi vara pa plats vid baten kl. 8.30. Hoppas vi kommer upp!

Hoppas allt ar fint dar hemma. Horde att det ar lite sno? Har har det regnat ikvall, men annars har det varit kanonvader!
Kramar! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Lotti

Jag hoppas verkligen att ni drack en passionsfruktsmoothie åt mig!! ;)

2012-02-03 @ 20:04:29
Postat av: Anne

Haha ni är ju galna. Härligt med massage. Hahah, speciellt brösten. Kramar

2012-02-07 @ 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0